fredag 4 maj 2012

Fredag igen

Så var det fredag igen och en vecka sedan jag skrev. Tiden bara springer förbi.

Vi har haft en bra vecka, fått besök av Emma, Mathias och Noel, vilket var jätte roligt! Stella fick fina presenter också och hon är så glad för dom!!

Jag har dock mått lite sämre än vad jag gjort nu under en längre period. Det har har fyllt på sig i min lunga, vilket har gjort att jag har haft det väldigt tungt att andas och haft en väldig hosta, nu har vätskan läckt ut och det känns mycket bättre. Hostar fortfarande, men det är bättre, vilket är otroligt skönt! Önskar så att jag får må bra och vara med länge till. Det går fort att bli påmind om läget och att jag inte är frisk. Men jag är tacksam, så otroligt tacksam för livet!

Världens underbaraste!!

4 kommentarer:

  1. Ja hjärtat vi tänker och känner med dig/ er hela tiden, varje dag, timme osv Svårt att släppa detta ofattbara men som vi sagt förut, så är det sista som överger oss så är det hoppet. Kämpa, kämpa och åter kämpa och vi hjälper och stöttar allt vi kan, det är ni som bestämmer. Kramar mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Jag blev så ledsen när jag läste att du mått sämre. Men glad igen när du skrev att det är bättre. Du är så stark Cathrine! Och jag tror att du kan komma hur långt som helst på det, med din livsglädje. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag beundrar verkligen dig! Du är helt fantastisk! Jag saknar er och hoppas att vi ses snart.

    Massa kramar <3 /M

    SvaraRadera
  3. Uppmaningen "att ta tillvara livet" är överflödig här!
    All gott och all god kraft till dig Cathrine!

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte annat än att hålla med de andra som skrivit. Jag blir helt varm i hjärtat varje gång jag träffar dig. Att se din otroliga stryka i denna orättvisa är så beundransvärt. Precis som Marie skrev så kommer du långt på det. Du är så himla stark vännen, en riktig kämpe! Det är ni alla tre. :)
    Kramar i massor! <3

    SvaraRadera