måndag 7 maj 2012

Stjärnring

Idag har jag fått min efterlängtade stjärnring som jag har beställt för några veckor sedan. Den kommer ifrån Cooee och är designad av Anine Bing. Jag har valt stjärnring för att Stella betyder stjärna.



















Igår var vi på 2 års kalas, söta Mio fyllde år. Var väldigt trevligt och mycket gott fika. :-)

Idag har jag varit på röntgen... Den andra röntgen sedan behandlingarna började. Den förra såg bra ut, så därför gör denna mig livrädd. Ska träffa läkaren om ett par veckor och då får jag svaret på röntgenbilderna. Imorgon ska jag även börja med tabletter...min underhålls behandling. Det händer mycket nu...



















Jag vet att jag tjatar, men jag bjuder på en bild på världens sötaste. :-) Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på henne. Jag och Stefan har världens goaste unge, så är det bara. :-)

Hoppas du haft en bra dag!

Kram till dig!

3 kommentarer:

  1. Jag har på mig min Stella-ring idag jag med :)

    SvaraRadera
  2. Va söt och fin ringen var. :) jättefin.
    Den där söta unden kan man aldrig se för många bilder på. Haha :D

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin ring! :) håller tummarna för att röntgen ska se bra ut och att tabletters ska låta dig må bra! Stella är så fantastiskt söt, och för oss som inte har möjlighet att träffa henne så ofta så är jag såå glad för att du ger oss bilder iaf! Puss på dig vännen!

    SvaraRadera