söndag 13 maj 2012

Glad

Idag har det varit en bra dag. Blir så jäkla glad när jag vaknar, kliver upp och inser att idag är en bra dag, idag är jag pigg i kroppen, idag behöver jag inte sätta mig och vila några extra gånger.

Jag, Stefan och Stella har varit en sväng på stan, ätit lunch tillsammans med en lagkamrat till Stefan och hans tjej och bara kollat runt lite.
Idag invigde Stella sittdelen på vagnen. Hon trivdes som fisken i vattnet, sa inte ett ljud på hela tiden, utan satt bara och tittade, goungen våran!!!

Lillgumman i sina solglasögon och nya jackan.



















På torsdag åker jag, Stefan och Stella till Sundsvall. Min kära syster och hennes kompis har 30 års fest som vi ska gå på. Man ska vara utklädd, så det är endel att fixa inför festen. Är en liten bit på väg i alla fall. :-) Skulle dock behöva en svart långklänning, men hittar ingen. Kan tyvärr inte ha vilken modell som helst, eftersom jag har kagge och andra skavanker som jag helst undviker att visa. Skulle vilja ha en modell som sitter åt under brösten och sedan är lös. :-) Jaja, jag letar vidare. :-)



















Hoppas din helg varit bra. Nu ska jag hänga Stellas kläder och sedan är det läggdags, skönt! :-)

Sov gott!!

7 kommentarer:

  1. Vilken cool tjej! Snygg jacka med:) Skönt att du känner dig piggare.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, alltså mamman är ju både cool och snygg hon med! :D

    SvaraRadera
  3. http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/klaenningar/6818380/Klaenning/?styleId=27675451

    http://www.lindex.com/se/dam/oeverdelar/klaenningar/6819291/Klaenning/?styleId=26846198

    http://www.hm.com/se/product/00519?article=00519-C

    Några tips kanske :)? Vad roligt med fest! Vad ska du klä ut dig till?=) Skönt att du är piggare!! Pussokram

    SvaraRadera
  4. Åh vilket härligt charmtroll ��skall bli så otroligt kul att snart få träffa henne och er, var ju sååå länge sedan . Kramar mormor och morfar

    SvaraRadera
  5. Hej min vän!

    Jag köpte en för någon vecka sedan på Zara, om vi hade bott närmare varandra hade du fått låna den. Den sitter enbart åt under bysten, så man kan ha hur stor mage som helst : ).

    Längtar efter er och är så glad när jag läser att du mår bra.

    Famnen full av det varamaste kramarna

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild. :) syntes verkligen att hon trivdes som fisken i sjön. ;) Skönt att höra att du mår bättre vännen. :)
    Kramar! :)

    SvaraRadera
  7. Vilken cool tjej! Kan tro att hon gillade att sitta, vilken skillnad i omvärld:-)
    Skönt att du är lite piggare igen!
    Vad roligt att ni åker hem! Synd att vi inte gör det samtidigt:-/
    Kul med maskerad vad ska ni vara? Eller det kanske du inte vill avslöja såhär innan?:-) Du får komma med bildbevis senare!

    Jag slutar skolan samma vecka som Lucas fyller år= första veckan i juni, tror jag tentar den 7e och har barnkalas den helgen som kommer sen är jag ju bara hemma med barnen tills skolan börjar så en dejt efter den helgen nån gång är givet!!:-)
    Massa kramar!!

    SvaraRadera