fredag 11 maj 2012

Helg!

Fredag, fredag, fredag, det är det enda jag hinner skriva här tycker jag. :-) Jag har ju så mycket att göra, eller nåt. :-)

Idag har vi haft storstädning här hemma, skönt med ett rent hem igen. Dock glömde vi dammsuga och torka golvet i det rummet som är viktigast, sovrummet. Det får bli imorgon istället, bara vi inte glömmer det. :-)

Jag och Steffo har precis ätit fruktsallad och tittat på hockey. Snart är det dags att lägga sig. Stellis vaknar ju liksom inte senare bara för att det är helg. :-)

Idag har jag mått lite bättre. Inte lika trött, men är fortfarande hostig, vilket är väldigt irriterande, men ingen idé att klaga, blir ju inge bättre för det. Jag är bara så tacksam för livet. Önskar så att allt vore annorlunda...

Hoppas du får en bra helg!

5 kommentarer:

  1. KRAM!!!
    /okänd då och då läsare

    SvaraRadera
  2. Har du lite att göra så kan jag skicka över lite skolarbete som behövs göras ;) önskar att vi kunde äta fruktsallad ihop varje kväll! Som förr :) hälsa hem! Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Kämpa på och STOR kram till dig! Det sista som överger en människa är hoppet. / även jag okänd då och då läsare

    SvaraRadera
  4. Kan man hyra in er för storstädning nästa helg? Inklusive fönsterputsning då rå! :)
    Hoppas hostan ger med sig och att du blir piggare. Jag önskar också att allt var annorlunda, varje dag, varje timme och varje minut och sekund.
    Massor av kramar <3

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att du mått lite bättre. Jobbigt att hostan fortfarande inte gett med sig!
    Vi får ta och ses i veckan tycker jag. Ta en promenad och laga lite god middag! :)

    Puss & kram <3

    SvaraRadera