torsdag 28 juni 2012

1 år sedan

Idag är det 1 år sedan jag åkte till vårdcentralen för att jag tyckte att jag var lite väl anfådd för att vara gravid. Ca 1 vecka senare fick jag lämna sjukhuset...då hade vårt liv slagits i spillror...

Vad fort det kan gå. Från att ha varit en frisk, tränad, gravid tjej blev jag på några sekunder sjuk. Har fortfarande svårt att identifiera mig med att vara sjuk. Jag är ju en träningstjej som orkat mycket fysiskt. Det är jag inte nu och det är jobbigare än någon kan förstå...

Nu sover goungen och nu håller jag tummarna att hon fortsätter sova och inte vaknar som igår.

Trevlig kväll!

6 kommentarer:

  1. Du är den störste och starkaste kämpe jag har träffat och nånsin kommer träffa! Jag beundrar dig och är så stolt över dig. Älskar dig mitt hjärta och vi slutar aldrig kämpa! Puss S

    SvaraRadera
  2. Vi siktar på att ta en tur till Falun under semestern istället! Önskar såå att strålningen hjälper och att du slipper alltför hemska biverkningar...
    Jag har sagt det så många gånger, men du är fantastisk...på alla sätt.
    Många, många kramar

    SvaraRadera
  3. Nej det har du rätt i vännen, jag förstår inte! Men en sak vet jag och det är att vi alla finns med dig och ber till högre makter!!! Älskar dig såååå mycket och du betyder såååå mycket för mig! DU min bästa vän<3

    SvaraRadera
  4. Du är fantastisk Carhrine, helt underbar. Bara om några få dagar få vi vara varandra nära, som vi längtar! Kärlek!

    SvaraRadera
  5. Ja, jag har också fortfarande svårt att förstå det! Livet kan verkligen förändras i ett knyck och DU är fantastisk som står där så stark mitt i allt! Du har all min fulla beundran min vän!!
    Många kramar av kärlek!!

    SvaraRadera
  6. Du är den mest beundransvärda person jag träffat Cathrine, jag har sagt det förr och jag säger det igen! I love you <3

    SvaraRadera