fredag 29 juni 2012

Trött

Så var det fredag. Skönt. Jag och Stella har haft en riktigt seg dag. Hon har sovit mycket och jag med. :-) Får försöka ta igen lite från de senaste nätterna. Steffo jobbar idag och imorgon också, tråkigt tycker vi, men snart har han några dagar ledigt och det längtar vi efter.

Ikväll ska min vän Lisa och jag laga middag och fredagsmysa, ska bli mycket trevligt. Var länge sen vi sågs nu. Steffo får också äta med oss, snällt va? :-)

Nu måste jag gå in till Stellis och titta så hon mår bra. Hon har sovit sen 12.30. Såå trött, goungen!!

Förresten, i förrgår shoppade jag en klänning och en tröja. Har tittat på dom tidigare, men tyckt att dom var lite dyra, men nu var dom på rean, så jag kan säga att jag är mycket nöjd. :-)

Hoppas du får en trevlig fredag!

Stella: Jag älskar dig mest av allt! Du ger mig en sådan otrolig glädje och energi! Jag ska finnas här för dig och pappa så länge det bara går! Ni är mitt allt!!

2 kommentarer:

  1. Åh det var en supertrevlig kväll! :) jättefin bild på dig och Stella vännen. Ni är såå fina. <3
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Har ramlat in på din blogg, och utan att känna dig så har jag fastnat, och kollar hur det är med er ett par ggr i veckan. Är så ledsen över ditt/ert öde. Denna jäkla sjukdom...:-(
    Du verkar vara en jättestark person som håller modet och kämparglöden uppe för dina nära och kära.
    Så söt hon är, er lilla dotter. Hoppas så att ni får många måmga underbara år tillsammans framöver.
    Med risk att det låter konstigt, eftersom jag inte känner dig, måste jag bara säga att du väldigt vacker.
    Önskar er all lycka och sänder en massa styrka
    /Jenny från Malmö

    SvaraRadera