lördag 9 juni 2012

Hemma

Vi är hemma igen efter två dagar i Uppsala. Strålningen har gått bra, men får sån otrolig värk i benet när jag måste ha det helt stilla så länge, men det är väl bara att härda ut. :-)

Det är verkligen tur att mamma/mormor/svärmor har möjlighet att följa med till Uppsala, eftersom Stefan måste jobba och träna här hemma. Hade blivit väldigt svårt att få ihop det här annars. Tack för all hjälp!!

Har köpt ett nytt armband till min klocka, snyggt va? :-)

Nu ska jag försöka sminka mig lite, men det är inte allt för lätt ned en liten Stellis bredvid som hellre leker med mammans saker än med sina egna. :-) Älskade gounge!!!

Världens finaste!

2 kommentarer:

  1. En tanke i från mig bara.. Närståendepenning från försäkringaskassan finns att få för din man (tror det är 90 dagar nu)de finns till för att användas.. OCH De är en rättighet! Ni behöver TID tillsammans! Även om jag hoppas att DU fixar att få leva många år till så fixa ett läkar intyg så han har rätt att ta ledigt... NI har bara ETT liv tillsammans.... Många vet inte att denna rättighet finns, Heldag 1/2 dag och 1/4 dag.
    Allt gott och all ork och kraft till dig/er!!!

    SvaraRadera
  2. Har tänkt så mycket på dig sen jag läste artikeln om Er i november. Då tyckte jag allt såg så mörkt ut och därför gjorde det min dag idag när jag av en slump hamnade på din blogg!! Jag önskar dig all lycka om kommer fortsätta följa din resa via bloggen. Kämpa på!!

    SvaraRadera