fredag 15 juni 2012

Pappa/morfar

Igår åkte Stefan med några kompisar vidare till Göteborg, så honom fick vi bara träffa en kort stund, men på söndag ses vi igen och vi längtar! :-)

Idag kom pappa/morfar hit till Uppsala, vilket så klart är jätte trevligt. Vi alla har varit på sjukhuset medan jag fick strålning, gått fram och tillbaka från sjukhuset till där vi bor och det tar ca 30 minuter. Sedan har vi gått ner till stan (ytterligare 30 min) och så gått på stan. Kände mig trött till och från sjukhuset, men efter lite lunch så piggnade jag till. Stellis har varit jätte nöjd och snäll, världens goaste unge!

Goungen tidigare idag.


Nu sitter vi och tittar på fotbollen. Tror tyvärr inte att Sverige kommer att vinna, men man ska väl aldrig säga aldrig. :-) Nu ska jag äta popcorn! Trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Goo Stellis!
    Ni ser ut att ha det bra, härligt!! Hälsa fam. Kramar

    SvaraRadera