tisdag 19 juni 2012

Intervju

Idag efter behandlingen så blev jag intervjuad av en familjetidning. Det kändes bra, så jag hoppas reportaget blir det också.

Mer än det har vi knappt hunnit med. Gick både till och från sjukhuset och till intervjun, så en sammanlagd prommis på 1,5 timme blev det idag. hurtigt va? :-)

Stefan har precis åkt tillbaka till Falun igen, så nu är det lite tomt här, men på torsdag ses vi igen. :-)

Stellis tycker om sina fötter. :-)


Imorgon ska jag göra ögonfransförlängning, som jag längtar. Hoppas bara att det blir bra. Mina ögonfransar är få och nästan lite krulliga, förmodligen pga cellgifterna, men det gör förhoppningsvis ingenting. Hon som ska göra dom sa att det skulle gå, så det litar jag på. :-)

Nu ska jag titta lite på tv.

Hoppas din dag varit bra!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du ska göra det, sa tjejen att det går så blir det säkert bra! Ta en före och en efter bild så du ser skillnaden:)

    Duktig! Du motionerar mer än mig;)

    Hur bor ni nu i Uppsala? Är det sjukhuset som fixat?

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Men gu! Är det det randiga lakanet från när du var barn? Har Carinat packat med sig?;)

    SvaraRadera
  3. Du är älskad och fin med eller utan ögonfransar! Det är DU och hur DU mår och LIVET som är VIKTIGT!!
    (Men jag förstår!!)
    /Elisabeth U:a

    SvaraRadera
  4. Anna W: Ja, visst är det sängkläderna från när vi var liten, haha! Kanske dags att köpa nya? :-) Många kramar till dig gumman! /Cathrine

    SvaraRadera