söndag 22 juli 2012

Moster

Idag har vi haft en lugn dag. Det såg ut som det skulle bli så himla fint väder imorse, men ju längre dagen har gått ju sämre har det blivit. Tråkigt!
Svärmor och svärfar åker hem idag, så nu blir det tomt här hemma. Stefan jobbar, så jag och Stellis blir ensamma.

Stellis imorse. Lillgumman har fortfarande hosta och nu tycker vi att den har blivit värre, så imorgon ringer jag bvc. I natt har vi inte sovit många timmar sammanhängande, så Stellis sov länge idag. Stackars lillgumman!!

Imorgon kommer min syster hit och hälsar på. Det ska bli jätte roligt. Stefan jobbar ungefär dygnet runt till veckan, så det ska bli väldigt trevligt med sällskap. Stellis längtar hon med. :-)

Mina S som jag älskar mest!!

2 kommentarer:

  1. Trots att vi inte känner varandra ett dugg kikar jag in i din blogg lite då och då. Jag vill att du ska få må BRA och få vara med dina älskade 2 S <3!!! Hoppas de tagit bort drenaget nu - för det måste göra riktigt ONT att ha något som gnider mellan revbenen!!
    Allt gott till dig kämpen!!
    /B1an

    SvaraRadera
  2. Det ska bli jätteroligt att komma och hälsa på med! Syns imorgon! Kramar

    SvaraRadera