lördag 28 juli 2012

Glasögon

Det var länge sen nu. Jag har bara inte haft tid. :-) Camilla har varit här, vi har egentligen inte gjort nåt speciellt, men det har varit jätte roligt att ha henne här. Saknar dig Millan! Det är jobbigt att inte bo närmare familjen.

I tisdags var jag, Camilla, Sofia och Marlene ut och åt middag. Var verkligen jätte trevligt! Får inte gå ett halvår till nästa gång också. :-)

Jag och min kära syster.

Japp, perrisen är nu lagd på hyllan... :-)

Marlene, Sofia och jag.

Nu vill Stellis ha mat och sedan ska vi gå in till stan en sväng. Måste lämna tillbaka glasögon som jag har lånat hem. Ska boka synundersökning också och sedan beställa ett par glasögon. Det är inte lätt, men jag har bestämt mig. :-)

Önskar dig en trevlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Och det har varit jätteroligt att hälsa på er! Saknar er också! <3
    Alltså, det där måste vara ett av dom korten där vi är som mest lika, ever!! Minen, ögonen och smilet :)
    Ha en trevlig lördag du med! Pöss

    SvaraRadera
  2. Ojoj, jag håller med Millan! Shit vad lika ni är här! Jag brukar inte heller tycka att ni är så utseendemässigt lika men här lyckades ni verkligen med samma "uppsyn" :)

    Ser ut som en härlig kväll!

    SvaraRadera