lördag 28 juli 2012

Premiärbad

I veckan badade Stella för första gången ute i sin pool. Hon tyckte det var jätte roligt, men badandet fick ett plötsligt slut...bajs i vattnet. :-) Nu har vi införskaffat ett par badbyxor, så det inte ska hända igen. :-)

Den enda Hello Kitty sak som kommer in i mitt hem. :-) Jag klarar knappt av att se Hello Kitty. :-)

Min fina, fina syster och min gounge.


Jag och Stellis kommer snart att åka till Sundsvall. Ska bli roligt. Steffo kommer att åka upp någon dag senare, efter att han har jobbat sina monsterpass. Vi saknar vår man och pappa, men snart blir det lugnare och då kommer vi att träffas mer. Längtar tills dess.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och leka lite med Stella. Steffo jobbar, så vi är själva. Tråkigt, men vad gör man? Tittar på OS kanske. :-)

2 kommentarer:

  1. Du är asfin i kort hår! Jätte, jätte vacker! Men du ser mörk ut, är det din hårfärg nu eller har du lagt färg?
    Mysigt med badet, men ja vad gör man de är ju inte lätt för dom små "if you got to go, you got to go". :)

    Synd att ni åker upp nu när vi har åkt hem. Men det gör ni helt rätt i, så tråkigt när karlarna jobbar sådär intensivt och en annan är hemma och väntar.)

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja badet fick ju ert abrupt avslut om man säger :) Mysigt att ni kommer upp snart, längtar!

    SvaraRadera