tisdag 28 augusti 2012

Helgen

I helgen var vi som sagt på bröllop. Var väldigt trevligt och fint!

På vägen hem stannade vi i Vänersborg, hos Anna och Anders. Var länge sedan vi sågs, så det var jätte roligt att träffas igen. På kvällen åt vi alla supergod mat tillsammans med Johan och Annie. Var verkligen en jätte trevlig kväll med många skratt! Saknar verkligen att bo nära er!

Idag har jag och Stella haft besök av Hanna och William. Stella blev så glad och till sig över att det var en till bebis här så hon skrek lite högt tyckte William. Hon är inte bara rädd för killar min tjej, hon skrämmer även bort dom, haha. Jag har lärt henne allt jag kan. :-)

Nu ikväll har jag och Stella varit hos Sofia och ätit tacos, var jätte trevligt och så klart gott! Tack så mycket!

Har fått ont i halsen, vilket känns lite halvjobbigt. Hoppas bara inte det blir nåt mer. Är jobbigt med andningen som det är, jag behöver inte bli förkyld också, men är det så, så är det så, men jag håller mina tummar.

Nu ska jag börja med mina kvällsbestyr och sedan gå och lägga mig.
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Haha. Som det ska vara. Bäst att visa karlarna vart skåpet ska stå redan i tidig ålder. :)

    SvaraRadera