onsdag 29 augusti 2012

Såå liten!

Igår hittade jag en blöja (oanvänd så klart! :-)) som Stella hade när hon var nyfödd och ganska länge efteråt. Helt sjukt så liten den är. Har svårt att komma ihåg att hon var så liten. Blöjan var dessutom väldigt stor på henne. Hon är så duktig våran tjej, växer som bara den!

Hennes nuvarande blöja och den lilla, lilla blöjan. Den är till och med mindre än en bläckpenna.


Nu ska jag ta och fixa till mig. Det är tur att jag har lite ärenden att göra idag så att jag tar mig ut. Känner mig lite halv sliten så att säga.
Ikväll kommer Lisa hit och äter middag, ska bli så trevligt! Jag har så fina människor runt mig, det är jag sååå glad för!

Dagens morgonfrilla! :-)

3 kommentarer:

  1. OJ, så liten blöja :)

    Och jag är glad att du finns i mitt liv :) Kram på dig - och morgonfrillan ;)!

    SvaraRadera
  2. Ja den var verkligen jätteliten. Kändes som man höll i en dockblöja..
    Tack så mycket för ikväll vännen. Var verkligen supertrevligt. Jag är så glad över att ha DIG som min vän. Många Kramisar. <3

    SvaraRadera
  3. Ojoj, vilken skillnad!:) å jag som tycker strl 4 är litet nu:) fast Elliot kan ha både 5 &6 så skillnaden planar ut. :)

    Men dom är ju så pyttiga när de är nya, satt och rensade bebiskläder och fastnade på strl 50. Det är svårt att tänka att de har fått plats i dem. :) Å Stella var ju yttepytte liten, det är svårt att föreställa sig att de är så starka och kan ha så mycket vilja när de ser så sköra ut i sina små kroppar.

    Hoppas att ni har en härlig vecka!
    Kramar!!

    SvaraRadera