torsdag 30 augusti 2012

Packa!

Idag måste jag packa, jag och Stella åker nämligen till Stockholm imorgon. En shoppinghelg! :-)
Självklart blev jag förkyld, så nu hostar jag ännu mer. Hoppas det går över snart. Eventuellt ska läkaren följa med imorgon när teamet kommer hit för att lyssna på mig och kolla så att allt verkar ok. Är ju alltid bra att ta det säkra före det osäkra. Känner mig lite trött och klen, men det blir man väl när man är förkyld, eller? Har haft väldigt tur när det kommer till att vara sjuk. Kommer ihåg att jag var förkyld innan bröllopet, så sedan dess har jag inte haft någon sjukdom, mer än den värsta man kan ha...

Igår var jag verkligen effektiv, även fast jag hade en seg dag. Fick allt jag skulle göra gjort. Vad nöjd man blir när man är duktig. :-) Idag kommer jag inte att gå utanför dörren, orkar inte det idag. Ska försöka få någonting gjort, men det hinner jag. :-)

Min syster kommer hit ikväll, så vi hjälps åt imorgon på tåget. Verkligen jätte skönt att hon kommer och hjälper mig. Tack underbara systeryster!!!


4 kommentarer:

  1. Har faktiskt också börjat känna mig hängig idag. Hoppas inte det var jag som smittat dig :(? ha en trevlig helg! Stor kram, Saknar dig med :)

    SvaraRadera
  2. Klart jag kommer och assisterar :) Ses om typ en timme!

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med en helg i huvudstaden! Är det mamma, Millan, Stella och du som har en tjejhelg? Önskar er en fin helg och att du blir kry från förkylningen. Saknar er också, mycket!

    Famnen full av varma kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni får en härlig helg och att du hittar nått fint!(till dig själv;-))

    Massa kramar!! <3

    SvaraRadera