onsdag 8 augusti 2012

Staden

Idag har jag och Stella varit på stan med Marlene och Ted. Var mycket trevligt! Länge sen vi umgicks nu, så det var roligt. Ted och Stella är nästan lika gamla. Stella är ungefär en vecka äldre, men det syns verkligen inte, haha. Självklart måste man räkna med att Stella föddes två månader för tidigt också. :-)

Stella och Ted.


Jag köpte nya byxor idag. Ett par vinröda. Perfekt till allt svart som finns i min garderob. :-)

Imorgon ska jag på röntgen... Tumörerna ska kollas för att se om dom vuxit. Vill inte, samtidigt som jag vet att jag måste. Är rädd för vad det ska visa. Snälla, snälla!! Säg att dom inte har vuxit!! Det finns så mycket mer jag vill uppleva. Nästa vecka får jag svar, då jag ska träffa läkaren.

Tack för alla fina kommentarer!!! Det gör mig otroligt glad!

4 kommentarer:

  1. Så söt dom är våra små, ser ut som dom är på dejt :)
    Håller mina tummar för att de går bra imorgon! Förstår känslan men du är en kämpe! En Stark sådan oxå!! Styrka! <3

    SvaraRadera
  2. Ja hjärtat, vi har samma oro inför röntgen och läkarbesöket. Men vi hoppas och håller tummarna för att det det stoppats upp. Det måste det bara ha gjort! Tusen tusen kramar från mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. Vilka skönheter. :) känns nästan vykortslikt den där bilden. :)
    Jag likt många fler håller tummarna att de inte har vuxit sen sist. Du är så otroligt stark och vännen, en helt fantastisk människa. <3
    Många Kramar! :)

    SvaraRadera
  4. Ser verkligen ut som om dom är på date, sötnosar :)
    Jag håller alla tummar och tår för att de inte har vuxit. Hoppas hoppas hoppas. Du är så stark och fantastisk på många sätt syster yster. Den starkast jag vet.
    Massor av styrkekramar <3

    SvaraRadera