söndag 12 augusti 2012

Vilken natt!

Fy fan vilken natt!!!! Idioten (han som tycker det är kanon att spela musik varje jävla dag/kväll/natt) nedanför oss hade fest och spelade underbar musik till minst till kl 03.00. Jag var tvungen att ha en öronpropp för att överhuvudtaget kunna somna... Dessutom så har jag hostat mycket. Tror inte jag sovit många timmar. Nu gav jag upp. Låg ändå bara och hostade. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att Stellis ska vakna. :-) Jag känner mig på riktigt bra humör idag. :-) Tror jag ska hoppa i golvet och plinga på hos idioten och sedan gå därifrån. (springa kan jag inte, så jag hoppas jag hinner därifrån ändå, haha) Hämnden är ljuv. :-)

En otroligt pigg och glad Cathrine just nu. :-) Tur ingen är vaken, hehe.

2 kommentarer:

  1. Vilken idiot! Ring och klaga så ni blir av med honom!

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska tala om det för honom.....tycker inte det är acceptabelt att spela musik till 03.00.I Kram på Er

    SvaraRadera