torsdag 13 september 2012

BVC

Idag ska jag och Stella till BVC. Läkarbesök och vaccination står på schemat, vilket jag inte ser fram emot. Först och främst är det självklart jobbigt att veta att hon kommer bli jätte ledsen, men sen känns det också lite småjobbigt att veta att hon troligtvis kommer att få feber. Hon har ju nyss varit förkyld och nu när det är bättre ska hon bli hängig pga vaccination. Det är för en bra sak, så jag ska väl inte klaga. :-)

Nu ligger lillgumman i sängen och pratar, så jag ska väl gå in och hämta henne så vi kan leka lite på golvet innan det är dags att äta tidig lunch och gå till BVC.

Kom ihåg att njuta av det lilla i vardagen. Ibland kan en väldigt liten sak göra mig otroligt glad. Kom ihåg att ta vara på livet, vi vet faktiskt aldrig när det tar slut.

Nu ska jag som sagt gå in till världens sötaste unge, ja, hon är faktiskt världens sötaste, inte illa va? :-)

Kram till dig!

2 kommentarer:

  1. Usch och fy ja sprutor till de små vill man ju gärna hoppa över.. men för en god sak så ja vad har man för val.

    Vi hade ju en Emmaljunga Citycross från när Lucas var liten med först ombonat city korg och sen med vanlig sittdel. Klassisk kanon vagn precis som Brion som tar sig fram i ur och skur.
    Nu köpte jag en Urbanjungle mountain på blocket, framåtvänd trehjuling. Den är bra, Elliot åker ju inte så mycket vagn längre, det är ju mest på promenader som man får ha den när han inte orkar gå längre och om vi ska på stan för att " Låsa" fast honom:-)
    Sen har ju vi också Mclearen som vi köpte som " shoppingvagn" när Lucas var liten, som en rejälare sulky kan man säga. Den var perfekt att ha när vi flög till Sthlm från skåne tex. Men är värdelös på snö:-)

    Kramar!!

    SvaraRadera