lördag 22 september 2012

Kaffe, kaffe, kaffe!

Idag är denna kaffekopp min räddning! :-) Eller inte bara kaffekoppen, utan kaffekoppen med kaffe i. :-) Stella har alltid sovit hela nätter, men så i natt vaknade hon kl 03.00 och vägrade somna om. Hon ville leka, men det ville absolut inte hennes mor som sovit max 3 timmar. Efter mycket om och men somnade hon om kl 05.00, och jag strax efter. Skitunge! :-)

Idag har vi inga planer, det spöregnar ute, så någon utomhusaktivitet blir det inte! :-) Åka och handla måste vi göra, men det får bli lite senare.

Nu ska vi mysa lite med vår man och pappa innan han ska åka på match.

Trevlig lördag!!

3 kommentarer:

  1. Usch och fy... Vilken härlig natt du haft. :P då får du dricka kaffe så det sjunger som idag. Haha. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, men lillhjärtat tycker ju om sin mamma och vill då naturligtvis leka lite när man vaknar �� kramar till er alla fr ett regnigt Skatan.

    SvaraRadera
  3. Haha ja så kan det visst gå ibland! Hoppas att hon inte gör det till en vana;)
    Jag har klarat mig ganska bra från sånt, men kaffet är ändå min räddning de flesta dagar:)

    SvaraRadera