tisdag 11 september 2012

Parken

Idag gick jag, Stefan och Stella till parken och gungade. Stella gungade för första gången själv och hon tyckte det var jätte roligt.
Var verkligen jätte mysigt att vi var hela familjen. Jag och Stefan tog med oss kaffe också. :-)

Vad jag älskar dig gumman! Du ger mig en sån otrolig energi! Jag ska kämpa för att finnas hos dig många år till!

Mina älsklingar! Tack för att ni finns i mitt liv! Ni är mitt allt!

Ikväll har Anders och Anna-Lena varit här och ätit tacos. Väldigt trevligt! Roligt med spontana middagar med vänner på vardagar.

Nu är det dags att sova. Imorgon bitti kommer Marlene och Ted hit och leker. Ska bli jätte trevligt!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är helt galet vad stark och positiv du är! Jag har haft cancer. Gjorde sista behandlingarna i Falun i april. Önskar verkligen att jag var hälften så positiv som du är! Heja dig! :)

    SvaraRadera
  2. Sötast i världen. Lillgumman. :)

    SvaraRadera
  3. T: Tack! :-) Önskar dig all lycka i framtiden! Roligt att du hittat hit! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hehe! Jag lovar du får veta det tidigt om så skulle vara fallet. Men nja dom jag har och skolan håller mig fullt sysselsatt:)

    Bra! Den vita känns mer som mig precis som du sa:)

    Roligt med gungpremiär, nu vet ju ni vad ni gör framöver. :)

    SvaraRadera