torsdag 6 september 2012

Promenad

Jag och Stella har varit ute på en promenad. Nu sover hon och jag har satt mig på en parkbänk. Det är skönt med frisk luft! :-)

I natt har vi nog haft den värsta natten hittills. (då ska tilläggas att vi knappt haft några tuffa nätter) Stella vaknade kl 02.30 och då vet jag inte ens om jag hade somnat. Sedan gnällde, grinade hon hela tiden. Till slut satt jag mig i sängen med henne i famnen och då somnade hon, och jag med. Två timmars sömn är bättre än ingen. :-)

Hoppas på bättre sömn i natt, annars blir det tufft imorgon. Är trött som det är, så det känns som att jag behöver sömnen.

Världens sötaste unge! :-)

Min utsikt just nu. Det är synd att det är mulet och att det blåser. Är faktiskt lite kallt.

Snart ska jag knalla hemåt.

3 kommentarer:

  1. Hej Cathrine! Vilken fantastisk människa du är! Hittade din blogg av en slump och fastnade. Du berör - det är en unik gåva du har. Vet inte vad jag vill komma fram till, men ville lämna några ord. Önskar dig allt gott och många många kramar till en vacker tjej!

    SvaraRadera
  2. Matilda: Tack, vad gulligt sagt. Roligt att du lämnade en kommentar! Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Lät inte något vidare det. Hoppas det var en engångsgrej hon hade för sig bara :) Kramar

    SvaraRadera