onsdag 31 oktober 2012

Igår var jag och Stella hos Marlene, Anders, Mio och Ted. Vi Hade en jätte trevlig dag och kväll! Tack!!

Idag är jag trött. Stellis gnäller på nätterna, så det blir inte mycket till sammanhängande sömn. Någon som har liknande problem med en 1 åring? Stella har alltid sovit hela nätter och knappt märkts av, men så nu under flera veckor håller hon på så här. Hon vaknar oftast inte själv, men det stör henne och oss så klart! :-)
Idag är det pappas tur att få lite sovmorgon. Igår fick jag det och imorgon får jag det igen. Härligt! :-)

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Stefan måste plugga och så jobbar han kväll. Kanske ska gå en sväng på stan och kika lite. Stella behöver nya pyjamaser, dom börjar bli lite trånga nu. :-)

Mio hjälper Stella att prata i telefonen. :-)


Nu ska jag dricka kaffet innan teamet kommer hit och pysslar om mig. Väcka min kära man ska jag också göra. Jag tar in Stella dit, så är det snabbt fixat. ;-)

Hoppas din dag blir bra. Jag måste ta och rycka upp mig!! Känner mig lite less och det gillar jag inte! Slösa mitt liv på det, det är jävligt dumt!! Snart flyttar vi! Åh, vad jag längtar - tills det är klart!! :-)

Ta hand om dig och dina nära och kära!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för igår!!! Ja de är nått med 1-åringar, vi får väl hitta på en ide för ta oss igen perioden för det kommer ju gå över någon gång. Du vet de måste ju lösas ;););)!!! Hade jag haft bil hade jag mött upp dig på stan! Nu ses vi imorgon istället :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, brukar kika in på din blogg lite då och då. Känner verkligen för dig, då min pappa togs ifrån mig på tok för tidigt. Jag håller tummarna för dig och tycker du visar enorm styrka.

    Gällande Stella så har jag samma problem hemma med min som är 15 månader. Han har sådana nätter av och till i perioder, haft sedan han var runt året. Ibland kan det vara varje natt i fler veckor i sträck, sen kan det vara bra i några veckor. Får hoppas det är något som trappar av.

    Sköt om dig och familjen! =) /anna olsson (sundsvall, nu borlänge)


    SvaraRadera