lördag 3 november 2012

Lördag!

Lisa och Stella igår.
Stella tyckte det blev lite livat ibland, så därför ser hon lite misstänksam ut. :-)

Igår var jag, Stella och Lisa på seriepremiären. Stellis hejade fram sin pappa och hans lag till vinst, jippi! :-)

Idag hade jag behövt lite sol känner jag. Stella har sovit utan gnäll, men ändå sover jag som en kratta och vaknar flera gånger. Såååå less på mig själv! Men som vanligt så vänder vi en pissdag till en bra pissdag. Kämpa är något jag får göra varje dag, mer eller mindre. Idag kämpar jag mer. I eftermiddag ska vi till en kompis till Stefan och hennes familj och det ska bli jätte trevligt!

En dusch, smink och annat än myskläder gör mig nog lite piggare! :-)

Har du en pissdag? Eller har du en jätte bra dag?

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller nä, inte hoppa, men kliva in i duschen. :-) Sköt om dig! Pussa på dina nära och kära lite extra, varje dag!

Puss på dig!

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket i dag och tack för den fina blomman! Jättetrevligt var detåtar ni kom så det får vi göra fler gånger tycker vi!! Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Hej, Caroline Andersson här. Var i Sundsvall i helgen och fick höra om dig och din blogg. Läste några inlägg och när jag läste om diagonalen lände jag att jag var tvungen att skriva några rader till dig. Det trodde vi ju aldrig, att vi skulle sakna diagonalen. Jag kan aldrig förstå vad du går igenom, men du ska veta att jag tänker på dig när jag är ute i löparspåret. Även om det inte hjälper dig. Du får en annan att uppskatta vardagen. Hoppas du haft en bra helg, å om du stöter på en lång kille med träningskläder är det kanske Dennis. Han bor i Falun sedan tre år tillbaka. Kramar / caroline

    SvaraRadera