torsdag 6 december 2012

Underbart!

Åh, vad det är underbart att ha flyttat! Vi trivs verkligen jätte bra. Vi har fortfarande lite småsaker kvar, men det tar ett tag att veta vad och vart man vill ha sakerna. :-)

Stellis tycker mamma är tråkig som lagar mat. :-)

Igår myste jag på i kroppsstrumpa. :-)


Jag har varit väldigt pigg under och efter flytten, sedan jag fick blod. Vilken känsla! Att inte vara matt, klen och trött. Det värsta med att jag känner mig pigg är att jag blir så rädd för att bli trött. Vill inte må dåligt! Vill inte vara matt och orkeslös! Vill inte!!!

Nu måste jag fortsätta med maten!

Ta hand om dig!

2 kommentarer:

  1. Skönt att blodet får dig att bli piggare :) Du, jag väntar med spänning på alla BILDER från lägenheten nu :) Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Skickar en stor kram med massa vit fluffig snö och julkänsla från Sundsvall och Gatufestkontoret! Du är fantastisk!!
    Ha en toppenhelg, och jag säger som föregående talare, vi väntar med spänning på bilder!

    SvaraRadera