måndag 14 januari 2013

BVC

Idag har vi varit på BVC. Det gick bra, men lillhjärtat har gått ner lite sedan förra gången. Inte konstigt efter öroninflammationen, men ändå. Växt på längden hade hon däremot gjort. 4 cm på två månader. :-) Nu ska vi äta upp oss lite, Stella och jag! :-)
Vi har nog den bästa BVC-sköterskan man kan ha! Så otroligt gullig. Man känner sig aldrig dum för att man frågar nåt och hon har alltid tid! Är glad att vi fick just henne! Tack för det!

Det blev en sen middagssömn för Stella idag, så hon sover nu. Måste snart väcka henne, men lite kaffe tänker jag unna mig i lugn och ro innan. :-)

Ta hand om dig och dina nära och kära!

1 kommentar:

  1. Inte konstigt att hon tappat lite nu efter öroninflammationen, jag tyckte jag såg på Elliot direkt att han gått ner efter sin. Men om hon har vuxit på längden så har hon ju inte haft tid att växa på bredden;-)
    Ja alla är sjuka hitan och ditan.. nu får vi se fram emot vårsolen tycker jag:-)
    Kramar!

    SvaraRadera