tisdag 15 januari 2013

Nu är julen borta och det känns faktiskt skönt. Trodde det skulle bli tomt, men det blev det inte.

Den nya gardinen är på plats också! Blev verkligen supernöjd! Tack söta, snälla Carina för att du sytt så otroligt fina gardiner till oss!

Dock får ljusstaken vara kvar, har ingen fönsterlampa än. :-)

På torsdag är det dags för blod igen. Hade under 100 i blodvärde i fredags och jag känner mig lite matt/klen nu, men det är bara att kämpa. Kämpa som vanligt...

Det är många som är sjuka nu... Jag tror banne mig att jag isolerar oss. Pallar inte fler sjukdomar nu!

Trevlig tisdag! Nu ska jag byta blöja på min älskade unge! :-)

5 kommentarer:

  1. Hej Cathrine!
    Jag läste i tidningen om dig för en vecka sen.
    Sen dess har jag lagt ner en hel del tid att få
    tag i en läkare i naturmedicin som bor i England.
    Han behandlade min kusin som hade leukemi för 3 månader sedan.Han är helt frisk idag.
    Efter om och om och lite kontakter så fick jag tag i honom.
    Han är i USA för tillfälle.
    Men han svarade på min E-mail igår kväll och han är villig att hjälpa dig.Han har behandlat flera patienter med den typen av cancer som du har och hjälpt de.Det är så här nu,han behöver mer information om din sjukdom,matvanor,vikt,osv.Du får bestämma hur ska vi kontakta varandra om du är intresserad av behandlingen.
    MVH
    Jasmin

    SvaraRadera
  2. Jag skrev till honom så mycket jag visste från tidningen.
    Hello!
    My name is Jasmin and I heard about you via my cousin.
    I have a question if it is possible to do something about this diagnosis?
    X-ray showed fluid in one lung. But other changes.
    More tests showed that it was cancer, chondrosarcoma in the pelvis, one lung and liver.
    That it spread meant that treatment was more about slow the disease, the cancer is incurable.
    Thanks.
    Jasmin!
    Här är hans svar.Det handlar inte om nån dyr behandling utan om att hjälpa.Det är några ord som du inte känner igen så jag översatte de så att du förstår.Jag skrev inte ditt namn så han tror att det är jag som är sjuk.Om du är intresserad säg till så skriver jag min E-post här så kan du kontakta mig.Lite om mig, är gift har 2 barn 15 och 17 och en hund 4 år och bor i Småland.Jag vill gärna ha ett svar om du är intresserad?
    Hälsning Jasmin!
    Wa alaykum salam Jasmin,

    Please tell me where you live and if you had chemotherapy or radiation already. Also what stage is your cancer, ie. stage 1? stage 2? stage 4????

    Also what is your age, what type of work do you do? do you get exercise? what kind of food do you eat? Do you have any other illness such as diabetes, heart disease etc? What medications do you take if any? What is your weight?

    Once i get your reply i will be able to help you and inshallah(med guds vilja) it will be curable if you have good stomach to eat good foods and some medicines from me. Just for your info, yes, by Allahs(med guds hjälp) will i have treated similar cases before and they are still healthy and alive after several years.

    Hakim dr Gabriel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jasmin! Tack för ditt engagemang! Jag har haft mycket med en sjuk dotter, så har inte riktigt hunnit sätta mig in i din kommentar, men jag lovar att jag ska göra det och då hör jag av mig igen! Tack igen!!! Kram! /Cathrine

      Radera
    2. Hej!
      Jag blev lite överraskad och samtidigt glad att du svarade.
      Har kollat din blogg 15-20 gånger om dagen.
      Tack att du svarade och hoppas att allt är bra nu.
      Jag vill verkligen hjälpa dig på nåt sätt.
      Det låter lite overkligt med den här läkare men jag lovar dig att han gjorde mirakel med min kussin.
      Han var nästan förlorad och utslagen och läkarna gav nästan upp när de kunnde inte ta ner 40 graders feber och han gick ner 20 kilo.
      Blodvärde var dålig också.
      När han blev bättre och till slut förklarad frisk så fattade de ingenting och undrade hur det gick till så förklarade han att han tog hjälp vid sidan av från en naturläkare.Det var i Sarajevo i Bosnien och jag lovar dig att vi har bra läkare där.
      Man kan kanske börja med hans kost och se hur det går.
      Som sagt det är naturprodukter och det kan inte göra nån skada.
      Ser att du har det bra hos dina föräldrar med din underbara dotter.
      Kram/Jasmin

      Radera