lördag 9 mars 2013

Lördag

Igår hade vi vänner på besök. Var väldigt trevligt! Gillar spontana saker, när inte allt behöver vara så uppstyrt och perfekt. :-)

För mig är livskvalitet att umgås med människor som får mig att må bra. Att göra "speciella" saker även på vardagar. Är glad att jag har en underbar familj, underbara vänner och människor runt mig!

Idag kommer mina föräldrar hit. Ska bli mycket trevligt tycker jag. :-)

Att man kan älska en person så mycket som jag älskar den här lilla, stora tjejen trodde jag aldrig innan hon kom till oss! Kan ibland komma på mig själv med att bara sitta och le och titta på henne när hon gör vissa saker. Underbara unge!
Vad jag önskar att saker och ting var annorlunda..!

Nu ska jag dricka lite kaffe. :-)

Hoppas du får en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar