tisdag 23 april 2013

En tuff dag...

Imorgon är en dag då nervositet och ångest är blandat. Samtidigt som jag vet att jag inte kan göra nåt åt hur det än ser ut. Är otroligt glad för den tid jag fått! Är absolut inte nöjd, utan vill ha många år till!!!
Imorgon är det alltså läkarbesök och svar på röntgen...

Något positivt är i alla fall att Stella har fått dagisplats.(eller förskola som det heter nu för tiden) Det känns otroligt skönt! Stella kommer bli så glad av att få leka med alla barn! För mig känns det också skönt, mest pga att jag haft ångest över att hon så sällan får leka med andra barn, men också för att jag kan göra lite saker själv. Vila om jag behöver, läsa en tidning, städa, handla, gå på stan och shoppa, ja, det finns massa saker. :-) Självklart kommer inte Stella gå på dagis varje dag, hela dagar. Jag vill ju vara med henne så mycket det bara går och jag tror att vi båda/alla tre kommer bli nöjda! Hoppas bara Stella vill komma hem när vi ska hämta henne. :-)

Nu ska jag tömma min lunga på vätska och sen lägga mig. Kommer bli en tuff dag imorgon.

Ta hand om dig!

12 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår för dig imorgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag behöva! Gullig du är! Vill inte säga ordet som börjar på t. :-) /Cathrine

      Radera
  2. Lycka till! Hoppas på goda besked. Styrkekram
    / Jenny i Malmö

    SvaraRadera
  3. Ja hjärtat en otroligt tuff dag åter igen. Håller alla tummar o tår som finns i hela världen. Älskar dig. Kramar i massor . / mamma o pappa

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig vännen, jag ber till högre makter idag! Love U <3 / Anna

    SvaraRadera
  5. Jag tänker på dej så mycket,är in på din blogg och kollar ofta. Det känns som att vi känner varann. Jag hoppas du får bra besked, du är värd det bästa. Lycka till, många kramar från Susanne.

    SvaraRadera
  6. Lycka till imorgon vännen.Tänker på dig. Hoppas verkligen på goda besked.

    Styrkekramar
    Ingalil i Gävle

    SvaraRadera
  7. Hej Cathrine! Följt din blogg länge och tänker på dig! Imorgon ska jag tänka extra extra på dig. Skönt att din söta dotter fått dagisplats, förlåt förskola :) det kan nog underlätta en del förstår jag! Kram från Emeli

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna jätte hårt för dig! Ska tänka på dig! Kram och lycka till! Petra

    SvaraRadera
  9. Hej jag hittade hit för första gången idag.
    Har gått igenom nästan alla dina inlägg.
    Jag är helt stum över den positiva energi och kärlek och glädje man känner från dig genom att bara se dina ögon och läsa det du skriver.
    Du verkar vara en underbar person.
    Det öde du har blivit tilldelad är så orättvist att jag blir stel och kall i hela kroppen och jag önskar så innerligt att de hittar ett botemedel.
    Men shiit vilken kämpe du är och vilken inspiration. Jag är själv ung mamma och jag känner med dig och lider med dig och gråter med dig och skrattar med dig.
    Jag håller tummarna för dig och jag kommer följa dig.
    Jag har en liten grej jag skulle vilka skicka till dig, får jag göra det?
    I så fall maila mig en adress: sarah_zar@hotmail.com

    Du är en jätte vacker tjej med en enorm styrka och kärlek.
    Keep fighting.. You can do this.
    All kärlek i universum till dig och din fina familj.
    Varma varma kramar
    /Sarah Morodi

    SvaraRadera
  10. Hur har det gått...?:S
    /Carro

    SvaraRadera
  11. Även om jag inte känner dig personligen så hoppas jag på goda svar imorgon. Så du och din fina familj kan få mer tid tillsammans! Cancer är så grym och den är så orättvis! :-(

    Lycka till och massa kramar

    SvaraRadera