fredag 26 april 2013

Svar

Först vill jag tacka för alla otroligt fina kommentarer som jag har fått! Många har berört väldigt mycket! Ni är så fina!

Fick ju svar på röntgen i onsdags och det var blandade resultat... Tumörerna i bäckenet och lungan var relativt oförändrade, medan tumören i levern hade växt ytterligare. Att tumören i levern växer är inge vidare, för växer den så att jag får nedsatt funktion i den så är det rakt ut sagt åt helvete... Jag är i alla fall glad över att tumörerna i bäckenet och lungan hade stannat!

Nu har vi (läs läkarna) bytt strategi och lagt ner cellgifterna i droppform. Numer äter jag tabletter varje dag och hoppas att dessa kan stanna upp alla tumörerna, eller i bästa fall minska dom så klart. Håller också mina tummar att jag ska slippa biverkningarna!

Inskolningen med Stella går bra. Känns som ett jätte bra dagis, så vi är supernöjda!!! Vi fortsätter nästa vecka och det är kanon att vi får lite tidigare rutiner. Vad mycket man hinner på en dag om man kommer ut och iväg på förmiddagen. :-)

Nu måste jag sova, är jobbigt att börja på dagis! :-)

Kom ihåg att leva!
Det är underbart att få leva!

Denna gounge får mig att må så otroligt bra!!

10 kommentarer:

  1. SKickar styrka och kärlek....

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  3. <3 alla kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig!

    STYRKEKRAMAR

    Ingalil i Gävle



    SvaraRadera
  5. Håller också tummarna för att du ska slippa biverkningarna av tabletterna! Håller tummarna ännu mer för att dem stannar upp och minskar tumörerna! Tänker på er mycket! Så roligt att det går bra för Stella på fsk/dagis! Hon kommer att må prima där bland alla kompisar tror jag!:) Stor, stor kram till er! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Kram cathrine!!!! Jag fortsätter hålla tummarna. Trevlig helg! Kram Emeli

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas verkligen att allt går bra, och blir till det bästa, för det är du värd. Så bra att gullungen trivs på sitt dagis. Jag ser upp till dej, du starka fantastiska kvinna. Tänker på er och vill att ni ska få lugn och ro. Många kramar från Susanne

    SvaraRadera
  8. Älskar att du kan vara så positiv som du är i din svåra situation. Och din ödmjukhet. Du har ett så väldigt vackert inre.

    Är man frisk glömmer man lätt bort att leva fullt ut. Det är något jag försöker lära mig av er som drabbats av svåra sjukdomar, särskilt cancer.

    Så fina ni är på fotot, du och Stella!
    Hälsar Nina med omtankar om er.

    SvaraRadera
  9. Stora styrke-kramar till dig Cathrine! /Mia I

    SvaraRadera