fredag 5 april 2013

Tacksam!!

Hej fina du!

Nu var det länge sen jag skrev...
Har varit mycket, så bloggen har inte riktigt hunnits med.

Jag hade en väldigt bra födelsedag. Svärmor och svärfar kom och firade mig. Tack!! Vi åt god tårta och jag fick paket. :-)

I påsk har vi haft besök av vänner. Har varit väldigt trevligt! Några sena nätter och lite för tidiga morgnar gjorde mig trött, men vad gör det!? Är ju alltid mer eller mindre trött, så lite mer trött skadar väl inte. :-)

Stellis har blivit så stor nu. Hon springer fram, vilket är så häftigt att se. Jag sa åt henne att hon fick till min födelsedag på sig att gå och det gjorde hon! :-) Duktig tjej!! Stella ville vara riktigt säker innan hon gick, men nu är det som sagt full fart. :-)

På språng! :-)


I tisdags fick jag min sista planerade cellgiftsbehandling. Nu väntar röntgen och ett läkarbesök. Det ger mig ångest! Så svårt när man inte kan se sjukdomen. Växer den? Stannar den upp? Krymper den? Vill inte tänka så mycket, det ger mig bara panikkänslor!

Det är underbart att få leva. Att få uppleva all den kärlek som Stella ger mig är magiskt! Är så glad för att jag har min fina man och att vi fått världens finaste unge, för det har vi! Världens finaste och underbaraste unge! :-)

Tack underbara mamma, pappa och syster för att ni finns och alltid ställer upp!! Älskar er!!!
Tack än en gång Stefan och Stella för allt ni ger mig! Älskar er!
Tack min fina "svärfamilj" för att ni finns! Älskar er!
Tack alla underbara vänner för att ni finns! Älskar er!
Tack för att du läser min blogg och ger mig fina och peppande kommentarer!!

15 kommentarer:

  1. Vi älskar dig också hjärtat och naturligtvis vårt älskade barnbarn Stella, denna otroligt charmiga lilla stumpa och Stefan vår svärson . Ja vi får verkligen hoppas att det kan stoppa upp i många många år, finns inga andra tankar. Vi skall kämpa och stötta allt vi kan och som vanligt är det bara att säga till så kommer vi eller hjälper till härifrån om def funkar. Hoppas ni får en trevlig helg i Uppsala och hälsa alla. Tusen miljoner kramar fr mamma o pappa till er alla tre men några extra till dig hjärtat

    SvaraRadera
  2. Tack Cathrine för allt du ger och delar med dig av. Du är så fantastisk. Jag vet att du är en så bra vän, fru och mamma. Nu håller vi både tummar och tår för dig! Var rädd om dig och din familj! Kram Carina P

    SvaraRadera
  3. Har tittat in här flera gånger på sistone och nu var du här. Skönt att se.

    Åh, vad roligt att er lilla Stella har spring i benen.

    Till sist hoppas jag att allt går bra på ditt nästa läkarbesök. Du är en så varm, ödmjuk och fin människa med mycket kärlek i ditt hjärta. Något som jag kan utläsa i dina blogginlägg.

    Allt det bästa och en värmande vårsol till dig och din familj, önskar Nina med en kram.

    SvaraRadera
  4. Våren är på antågande...hoppas solen och värmen piggar upp dig efter en lång vinter.Kul att höra att det e spring i lill tösan...minns själv då mina barn lärde sig gå..efter det var dom aldrig stilla;))))Önskar dig lycka till på ditt nästa läkar besök...Massor med kramar från ett soligt Finland//L

    SvaraRadera
  5. Och jag älskar dig med systeryster <3 Och som mamma skriver så vet du att vi alltid finns där, bara ett samtal bort. Massor av pussar och kramar från Millan Änten Gårdlund :)

    SvaraRadera
  6. Som utomstående i din kamp så känns det ändå som man är en del, jag känner med och för dig som mamma, dotter, hustru och syster! Jag önskar och hoppas det allra allra bästa för dig och din fina familj! ❤

    SvaraRadera
  7. Tack för allt du delar med dig. Jag kikar in då och då.... Dina inlägg ger mig orken att ta mig igenom det som händer en älskad till mig. Dina inlägg betyder så mycket, och får mig att känna så mycket... Jag önskar dig allt gott! Du är stark och beundransvärd, glöm aldrig det. Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag följer din blogg, och jag tycker att du är helt otrolig, vilken fantastisk människa du är. Jag beundrar dej så. Jag hoppas på det bästa i ditt nästa läkarbesök. Det är första gången jag skriver, få se om det kommer fram, för då kan jag skriva mer gånger. Många kramar till dej, och vilken gullig tjej du har.

    SvaraRadera
  9. Vi är så tacksamma Cathrine för att just du är vår svärdotter. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, du är en kämpe utan dess like. Klagar aldrig utan är stark och beundransvärd som få. Vi älskar dig också och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa och stötta dig, Stefan och världens finaste Stella! Stor kram från oss alla genom din "sväris"

    SvaraRadera
  10. Och jag säger:
    Tack, för att du skriver och att jag får läsa din blogg!

    Kramar från Nina.

    SvaraRadera
  11. Älskade Cathrine! Vi tänker på dig varje dag. Du är så beundransvärd , så stark, en riktig kämpa tjej. Det vet jag ju att du är mitt solskenshjärta! Jag hoppas att du får bra besked vid nästa läkarbesök. Älskar dig jättemycket! Kram från Anna-Märta med familj!

    SvaraRadera
  12. hej chaterine,

    har aldrig varit inne på din blogg förut. Kom på på den via ett klipp som låg ute på youtube om cancer. Bleb så betagen.
    Vill bara säga att du är så otroligt vacker! och har en sådan fin familj. Jag håller mina hårdaste tummar att du får vara med din familj länge!! jag har inte förstått vilken cancer du har ännu..men ska läsa din blogg / nga inlägg o där kanske det står.

    kram!!

    SvaraRadera
  13. Tänker på dig Cathrine. Hälsningar från en i Sundvall som tittar in till din blogg.
    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Vi älskar dig också fina du! <3 Kramar Marie

    SvaraRadera