söndag 24 mars 2013

Ingen vanlig dag!

Sitter nu framför tv:n med ostkrokar ( som man kallar det i Sundsvall) och lite Coca cola. :-) mamma, pappa och min syster har åkt hem. Känns väldigt tråkigt! Är ju så roligt när dom är här. Stefan jobbar, så det är dessutom väldigt tomt och tyst här hemma...

Imorgon är det ingen vanlig dag. Det är nämligen världens underbaraste unges mammas födelsedag. :-) Har blivit firad i helgen och fått jätte fina presenter. Precis det jag önskat mig!! Tack underbara mamma, pappa och syster!!!
Dessutom kom min morbror och kusin förbi här på vägen hem från fjällen, vilket var jätte trevligt!!

Är mycket bättre i ryggen/benet nu. Tar smärtstillande som hjälper, tack och lov! Dessvärre har mitt ben blivit svullet. Det är väl vätska som inte försvinner av sig själv av någon anledning. Måste ha stödstrumpor, men det gör att all vätska trycks upp mot knät, så det blir jätte stort och det är ganska svårt att böja på benen... Ännu svårare är det att ha kläder... Jag som äntligen köpt på mig klänningar som passar med knölar och allt. Blir så inihelvete less att det inte finns ord!!!! Det finns värre saker, självklart, men det är otroligt jobbigt att inte kunna klä sig som man vill! Och nu, nu måste jag inhandla långklänningar som ser ut på ett speciellt sätt, så inte knölar och allt syns. Pust!! Vinna på Triss måste jag nog snart göra!

Tårta är gott!! :-)


Nu ska jag njuta av mina ostkrokar.

Snälla, högre makter!! Snälla, gör så jag får leva länge till! Och att jag får må bra, utan massa smärta och andra problem! Snälla! Mitt älskade barn behöver sin mamma och jag vill uppleva så mycket tillsammans med henne! Vill se min älskade Stella växa upp! Mitt älskade barn!

15 kommentarer:

  1. Underbara fina du! Jag önskar så att du får det! Att den smärta du får utstå kunde delas så fler kunde bära den åt dig! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig!

    Kramar!!!
    /Fia

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag hoppas den blir precis som du önskar, styrkekram

    SvaraRadera
  3. Jag ber för dig med Cathrine. Det måste finnas en mening med allt detta helvete. Det måste finnas något bättre efter jordlivet. <3

    SvaraRadera
  4. Gratulationer från Finland...oj va lessamt med all smärta du måste lida med...Många kramar//L

    SvaraRadera
  5. Grattis igen älskade syster yster! Och massor av styrkekramar till dig. Vi ska ge den här skitcancern en rejäl fight så du kan finnas här för Stellis i många år! Så är det bara, die cancer die. <3

    /Millan

    SvaraRadera
  6. Jag håller med Camilla! Om det är någon som orkar kämpa mot den där skiten så är det Du! Du är den starkaste tjej jag någonsin träffat, du är så beundransvärd fina du.

    Hoppas att du har en bra födelsedag!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra ifrån dig!
    Stort grattis på sin dag, hoppas den blir underbar!!

    SvaraRadera
  8. Ber att få gratulera i efterskott på bemärkelsedagen!

    Tänker på dig och läser om dig. Önskar dig all välgång och välmående.

    Har du vägarna förbi Sundsvall så vet du vart du hittar mig... ;)

    Kram
    Lekledarn

    SvaraRadera
  9. Det finns nästan alltid värre saker, det betyder inte att man inte få bli less på de mindre sakerna. Du har också rätt att gnälla över småsaker.
    Du gör det bra Cathrine!

    SvaraRadera
  10. Jag stämmer in i din bön Cathrine! /Kram Elisabet

    SvaraRadera
  11. Har hamnat här av en slump. Du berör, du är FANTASTISK! Jag hoppas och önskar så mycket jag bara kan att du får finnas med så lång tid som det bara går tillsammans med din fina familj!❤

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Jag är Lisa har obotlig lungcancer med metastaser i skelett och lymfa. Varit sjuk sedan 2010 och driver bloggen www.combatforlife.blogg.se
    välkommen att läsa. Jag vill gärna beställa en mössa av dig. En vit med rosa text.
    Min mail är info@combatforlife.se

    med varma hälsningar Lisa

    SvaraRadera
  13. Undrar så hur det är med dig?. Hoppas du mår bra. Tänker på dig! Kram från läsare i Malmö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej läsare i Malmö! Det är helt ok. Har varit fullt upp i påsk då vi haft främmande, så därför har min bloggning blivit lidande. Tack för att du undrade, det värmer!!! Kram från mig! /Cathrine

      Radera
  14. Åååå vad jag hoppas att det gått så bra som det någonsin är möjligt!❤❤❤

    SvaraRadera