onsdag 8 maj 2013

Dagis!

Stella tycker att det är jätte roligt att åka rutschkana. Så fort vi kommer till Dagis ska hon åka, även fast rutschkanan inte sitter ihop och står undanställd. :-)

Idag var det andra dagen som jag lämnade Stella själv och det gick superbra idag också! Igår brydde hon sig inte alls när jag gick, tittade knappt på mig... Hon kunde väl låtsas bli ledsen i alla fall, haha! Idag kanske jag hörde ett litet gnäll, men knappt. :-) Hon är duktig våran tjej!

Nu kommer inte Stella vara på dagis på över en vecka, vilket så klart är lite synd nu när hon kommit in så bra. Men jag kan lova att hon kommer att ha det underbart ändå! Hon kommer att njuta, precis som hennes mamma och pappa! :-)

Idag har jag gjort något som jag länge har velat göra. Ögonfransförlängning. :-) Skönt att slippa måla ögonen. Det ser ungefär ut som när jag har Maskara, perfekt! :-)

Före och efter.


Nu ska jag umgås lite med min mor som är här och hälsar på. :-)

Ta hand om dig, glöm aldrig att du är värd det bästa! Du lever bara en gång, gör det bästa av det livet! Låt ingen jävel trycka ner dig!

5 kommentarer:

  1. Härligt att höra om Stella och dagiset! <3

    SvaraRadera
  2. Så roligt att det går så bra för Stella på sin fsk/dagis! Duktig hon är en fina tjej! Bra att du skämmer bort dig med fina ögonfransar! Du är så värd det!:) Många kramar Petra

    SvaraRadera
  3. Snyggt det blev! Härligt att Stella trivs på dagis! Ska själv skola in Milo om en månad. VET att han kommer trivas!: Hoppas att dagarna fungerar för dig och att du kan njuta av nuet...Tänker på dig ofta även fast vi inte känner på varann. Speciellt när jag tycker något är jobbigt...då tänker jag att det finns de som har det 100 ggr värre än jag.

    SvaraRadera
  4. Älskade Cathrine, du är bland det vackraste som finns på denna jord glöm aldrig det! Märta tänker på dig varje sekund/dag. Hoppas ni får en fin semester från denna cancersjukdom. Må så gott önskar Märta o Hasse

    SvaraRadera
  5. Ååå sötaste ungen i världen! Vi får se till att åka mycket rutschkana till veckan så hon blir nöjd :) Syns på Arlanda-mark!

    /Millan

    SvaraRadera