tisdag 7 maj 2013

Jag hoppas du dör!!!

Det är dagar som den här, när man önskar att man kunde ligga kvar i sängen och dra något stort över sig, som man inser hur jävla avundsjuk man är på alla friska människor som slipper kämpa sig igenom varje dag - mer eller mindre!

Jag är så tacksam och glad att jag får leva!!! Ibland är det bara otroligt tufft att få kämpa jämt! Att gå till stan är jobbigare för mig en än 100 åring. Det är inte roligt! Det är frustrerande och det är otroligt tufft!

Nu jävlar försöker vi vända denna jävla pissdag!!!

Pisscancer, dra åt helvete! Du är den största jävla idiot jag någonsin mött!!! Varför valde du mig!!? Vad har jag gjort!!!!???? Du gör så många människor illa att jag önskar att du också får cancer och dör! DIE CANCER DIE!!!!!!!

16 kommentarer:

  1. Kära Cathrine! Jag vet att Du har det tufft, men jag förstår inte fullt ut ändå. Du är en otrolig kämpe och väldigt duktig som jobbar på varje dag. Bra att Du har lilla Stella, solskenet i Ditt liv. Jag hoppas det går bra med Stellas inskolning till dagis. lJag tänker på Dig många gånger varje dag. Kram till Dig, Stefan, Stella och mor Din som är där just nu. Hälsningar / mormor

    SvaraRadera
  2. Du är en sån kämpe Cattis och jag beundrar dig för att du är så otroligt stark! Du bara bestämmer dig för att vända pissdagen till en bra dag och så gör du det. Imponerande!
    Massor av virtuella styrkekramar till dig och så får du riktiga kramar på lördag. <3

    /Millan

    SvaraRadera
  3. Ja, ge det där cancermonstret en riktig omgång det har du full rätt till. Jag hjälper gärna till så mycket jag kan för jag är så himla arg på det där skitmonstret också.

    Men du har inget illa gjort Cathrine.
    Tro aldrig det.

    Fast jag förstår att du tänker på det viset. Det hade jag också frågat mig om det varit jag som drabbats. Du hade en förfärlig otur att råka ut för monstret. Du råkade komma i dess väg. Så tro aldrig någonsin att du gjort något ont. Det är inte ditt fel att du drabbats. Aldrig.

    En tröstekram är inte mycket att komma med men den kanske visar att jag känner med dig iallafall. Kramar om/Nina

    SvaraRadera
  4. Jag saknar ord min vän. Fuck you jävla cancer!!!!!

    SvaraRadera
  5. Det är så för jävligt. Å vad jag önskar att du kunde få slippa den jävla cancern. Jag tänker ofta på dej, hur du mår och vad du gör, jag vill så gärna att ni ska få ha det bra, lugn och ro. Hårda kramar från mej Susanne.

    SvaraRadera
  6. Hej Cathrine, du har frågat om vilka som läser din blogg. Jag heter Elisabeth jag känner inte dig men jag känner dina föräldrar jag bor på Sparvhöksvägen och jag läser ofta din blogg. Jag blir så berörd av din situation, du är så stark och en sån kämpe. Cancer är en fruktansvärd sjukdom att inte läkarvetenskapen kan komma på någonting så att även cancern dör
    som du skriver. Du har en glädjespridare söta Stella. Känner så för dig och din familj. Styrkekramar Elisabeth

    SvaraRadera
  7. Hej,
    Jag känner inte dig men det spelar ingen roll, jag är ändå så berörd av dig och ditt öde och tänker väldigt mycket på dig.
    Du är stark som kämpar varje dag! Du ska veta jag ser upp till dig sjukt mycket.
    Fan att livet ska vara så orättvist, DIE CANCER DIE!
    /Nettan

    SvaraRadera
  8. Jag vill bara ge dig, fina Cathrine, en stor styrkekram inför denna nya dag. / Elisabet

    SvaraRadera
  9. Idag ska du komma mes mig.. få ligga på behandlingsbänken i flera timmar, få en "skönhetssömn" till lugn musik och vakna till fylligare fransar ;) idag ska du få njuta några timmar ♡ kram vännen /frida

    SvaraRadera
  10. Kram på din fina vän <3 / anne

    SvaraRadera
  11. Cathrine, sådana här gånger blir ord ofta så meningslösa, men du ska veta att mina tankar ofta går till dig och söta charmtrollet Stella. Har också haft ett jobbigt år, ett år igår sedan min älskade man lämnade oss har flyttat med min lilla kisse från villa till en liten 2-rummare bara det tar tid att vänja sig vid. Som jag tidigare skrev "livet är inte rättvist" mina kära vän du har inte alls gjort något ont för att drabbas av denna djävulska sjukdom. Nitlott i livets lotteri, kan drabba vem som helst. Massvis med STYRKEKRAMAR till dig och familjen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde bort mig själv

      Ingalil i Gävle

      Radera
  12. Hej. Du berör mig massor och framförallt imponerar du. Vilken styrka verkar ha. Fantastiskt snygg är du också! Ge cancern vad den tål. kramar

    SvaraRadera
  13. Ja den är en jävla skit som bara förstör för familjer som inte gjort något ont!

    Å jag känner för att lappa till varje gnällspik jag möter som inte har nå bättre för sig än att gnälla om små jävla skitsaker! Dom skulle få pröva att gå en dag i dina skor!

    ❤�� /Fia

    SvaraRadera