fredag 17 maj 2013

På tu man hand!

Ikväll har jag och Stefan ätit middag alldeles vid stranden på tu man hand. Så underbart! Att bara få sitta, prata om allt och ingenting. Ingen liten sötnos som måste aktiveras hela tiden. :-) Nu kunde vi vara man och fru Tranblom! Underbart! Fan, vad det är underbart att leva, blir så arg när jag tänker på att jag kommer bli snuvad på så många år! Det är fan inte rättvist! Jag vill också leva tills jag är 80+. Pisscancer, dra åt helvete!!!! Jag hatar dig mer än nåt annat! Du är inte värd ett skit!!!!

Tack för livet!



6 kommentarer:

  1. Åh så mysigt! Det är ni värda! Ikväll och många kvällar framöver! ❤/Anna B

    SvaraRadera
  2. Vad jättefina ni är och vad fint att höra om er kväll!:)

    SvaraRadera
  3. Jaaa pisscancer!!!! Ni ser ut att ha det riktigt mysigtoch vad vacker du är. Syns att du mår bra med din fina man! Kram Emeli

    SvaraRadera
  4. Ja, jäkla pisscancer. Fy tusan vilket påhitt!
    Ser ändå att ni har det bra just nu, är ni på resa kring medelhavet?

    1000 Kramar
    från
    Katarina
    i Sundsvall

    SvaraRadera
  5. Hemska cancer! har du provat några alternativa metoder? Har hört om folk som har fått cancertumörer att gå tillbaka genom en ordentlig detox av kroppen och omlägging av kosten till framförallt raw food. Kanske låter flummigt, men värt att testa???

    SvaraRadera
  6. Åh, så söta ni är!
    Härligt med lite tumandhandtid.
    Kram på er från Nina

    SvaraRadera