måndag 20 maj 2013

Hemma

Nu är vi hemma igen. Har verkligen haft det underbart på Rhodos! Vill tillbaka, tiden gick alldeles för fort! Tiden brukar springa fram när man är bortrest, men med barn!!!! Shit säger jag bara! :-)


Jag och Stellis i väntan på bussen som skulle ta oss till flygplatsen. 

Mina armar! Kommer dom gå av snart!? Ser ut som två små tandpetare! :-)
Har nog aldrig varit så blek efter en veckas utomlandsresa, men å andra sidan har jag nog aldrig varit så blek som jag var när vi kom dit heller. :-) 

Nu ska jag sätta mig i soffan och hoppas få lite lugn och ro. Stellis är förkyld och har lite feber, så idag blev det inget dagis, får se hur det blir imorgon. Hoppas i första hand på att hon sover i natt. Var en lite halvknagglig natt i natt. 

Ta hand om dig, fina du!

8 kommentarer:

  1. Ja hjärtat vi hade verkligen en härlig vecka på Rhodos. Så otroligt skönt att vi verkligen kom iväg o att allt gick så bra. Trots både regn o åska fick vi ju en hel del sol o värme med bad i poolen och rutschkaneåkning för Stella. Tack för att ni ville/ kunde/orkade åka med oss, Camilla, pappa o mamma. Saknar er så mycket. Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att ni har haft det bra på Rhodos. Det är du och din familj verkligen värda!
    Kram Elisabet

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Läser din blogg då och då och blir så glad att se att du kämpar på! Hoppas du får vara så stark och "frisk" som du kan. Önskar dig och de dina allt gott!

    SvaraRadera
  4. Idag vräker regnet ner här där jag bor. Kanske det är detsamma hos dig. Kan vara skönt att bara ta en dag för vila och lite mys inomhus isåfall. Känner mig inte alls lockad att gå utanför dörren faktiskt.

    Önskar dig, du fina människa, och din familj en riktigt bra dag iallafall. Kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har det varit mulet och tråkigt väder idag. Har regnat nu på eftermiddagen/kvällen, så att gå ut känns sådär. :-) Stella var på dagis länge idag, så jag pysslade på här hemma och vilade lite, precis som man vill när det är tråkigt väder. :-) Hoppas du haft en bra och fin dag trots det tråkiga vädret! Tack för dina kommentarer, dom gör mig glad!! Kramar!!!! /Cathrine

      Radera
  5. Vad härligt ni verkar ha haft det! Och vad underbart att ni kom iväg och fått tid att njuta av varandra och solen! Hoppas att lilltjejen kryar på sig och blir frisk snabbt. Vi tänker på er varje dag! Många kramar från Kungälv <3

    SvaraRadera
  6. Är så glad för att ni hade det så bra på resan! Hoppas den ger en massa energi till dig nu! Kram kram! Petra

    SvaraRadera
  7. Hej Cathrine!
    Du är toppen och fin. Tänker på dig varje dag.
    Hoppas att du och din familj får en riktigt bra vecka.
    Kraaam!
    hälsar Katarina i Sundsvall till dig

    SvaraRadera