tisdag 21 maj 2013

Jag kan!

Idag har Stella varit på dagis länge. Vet inte om vi missuppfattade varandra lite, eller om hon skulle vara där hela dagen, men det gick bra och det är huvudsaken. :-) Tidigare har dom ringt när hon vaknat, men nu gjorde dom inte det, så jag hämtade henne vid 15. :-) Kan säga att min dag varit annorlunda. Ensam hemma flera timmar. Kunde diska och dammsuga och vila länge, härligt! :-) Imorgon ska jag nog bestämma en tid när jag ska hämta henne, så det inte blir nåt tok. :-) Imorgon ska jag även få blodtransfusion igen. Blodvärdet sjunker lika snabbt som jag tömmer min förbaskade lunga. Man tror att pga att jag tömmer så pass mycket vätska från lungan så tappar jag även blodvärdet. Ja, vätskan är röd, så det är nog endel blod och annat skit i den...

Äh, skit i lungan! Jag lever! Jag orkar ta min dotter till dagis! Jag orkar ta hand om min dotter! Jag orkar och kan pussa på henne hur mycket jag vill!!! Jag har en underbar man som älskar mig! Han älskar mig trots knölar och annat skit!!! Jag har en underbar familj!!! Jag kan ta mig dit jag vill, även om det tar lång tid ibland! Jag kan göra det mesta som jag kunde innan jag blev sjuk, det får bara göras på lite olika sätt! Jag får leva! Jag får uppleva min dotters otroliga utveckling! Jag älskar att leva!!!


Jag och min fina man!

6 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Många kramar från Alex och Kajsa

    SvaraRadera
  2. Du är otroligt snygg! Jag skulle aldrig tänka att du var sjuk om jag såg dig. Tror det sitter i din utstrålning, vissa bara har det! Jag tänker ofta på dig och din situation, inspireras att uppskatta mitt liv och det jag har. Kan man säga att jag tycker synd om dig, ja, det är klart. Men samtidigt som jag lider med dig är jag glad för din skull, över allt det fina du har!
    Heja dig!!!
    Elin

    SvaraRadera
  3. Hej Cathrine!
    Spontant tänker jag, att du är så fin och helt fantastisk människa.
    Kram till dig från
    Katarina
    i Sundsvall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Katarina!!!! Fina kommentarer du lämnar här! Dom gör mig väldigt glad! Tack! Hoppas du mår bra! Kramar! /Cathrine

      Radera
  4. Vilken fantastisk inställning du har!

    SvaraRadera
  5. Fin du är Cathrine! Du har en fantastisk inställning och värme! Ni är ett vackert par, du och din man! Kramar Petra

    SvaraRadera