måndag 22 oktober 2012

En bra jävla pissdag!

Idag har jag en sån där dag då man bara önskar att klockan vore 23.00 och man fick gå och lägga sig. Dåligt med sömn i natt också, då Stella inte ville sova. Som tur är så ska jag och Stella till Marlene och leka lite. Jag ska bryta den här pissdagen. Jag ska ha en bra jävla pissdag! :-)

Vi igår på promenad.

Titta på denna underbara unge och känna glädje över att jag får uppleva allt jag får uppleva. Det ska jag göra idag!


Nu ska jag sminka mig, så jag åtminstone känner mig lite vackrare, haha!

En bra jävla pissdag kommer det här att bli!! :-)

3 kommentarer:

  1. Idag får vi kämpa tillsammans <3

    SvaraRadera
  2. Oj!! Det här var ett bra tecken för jag har försökt sjuttioelva gånger att lämna en kommentar från telefonen. Då vänder nog den här dagen :);)

    SvaraRadera
  3. Rå om varandra. Hade gärna varit där med er och barnen. Vilken fin mössa du har, vart kommer den ifrån?

    Varma kramar

    SvaraRadera