söndag 21 oktober 2012

Rensat

I helgen har min familj varit här och hjälpt till att rensa i förrådet och på lite andra ställen. Såå skönt! Tack så jätte mycket för hjälpen! Underbara mamma, pappa och syster!!!

Vår underbara tjej som har blivit så stor. Är så underbart att se allt som händer. Stella, du är den underbaraste lilla tjej som finns! Älskar dig mest!!!!


Ikväll tar vi det lugnt. Stefan har varit på match idag, så en lugn och skön kväll passar perfekt. :-)

Imorgon startar ännu en ny vecka med nya möjligheter! Ta vara på livet!

3 kommentarer:

  1. Härligt! Skönt med rens hjälp, det är ju bara så tråkigt..:)
    Flyttar ni denna månad?

    Det är tur att jag har dig som min egna kostrådgivare för du ser ju, jag har noll koll på vad jag ska titta efter.:-) Får återgå till naturell kvarg och tillsätta själv. Förstår inte att det ska vara så svårt att hitta nått nyttigt och gott! Haha!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så hjärtat, bara roligt att kunna hjälpa till och dessutom att få träffa er alla. Hoppas vi ses snart igen, längtar redan. Kramar mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. Bara att sägs till så kommer rensningspatrullen på studs vet du! :)

    /Millan

    SvaraRadera